Carros lilla liv :D

Life is like a box of chocolates... you never knew what you get. (◕‿-)

Äntligen!!! :D <3

Kategori: Allmänt

Nu funkar mitt internet igen. :D Det har varit trasigt i några dagar men nu kan jah använda de igen. :3
GLAD midsommar till er alla! ^^ Jag firade midsommar med min familj och min kompis Carolina o hennes familj igår. :D <3
Vi hade det jätte trevligt tycker jah. x3 <3
Här e några bilder från igår.... =^.^=
Den lilla midsommarstongen (elr va den nu heter xD) som jah gjorde igår. :D
Den stora men lite missbildade midsommarstongen som jah tror e ca 5 m hög. xD <3
Den fina och goda efterrätten. Mummms!!! :D Det e vit kladdkaka med glass. :3 <3
En liten random bild på mig och Carolina. :D <3
Haha!!! :D Vi hade såååå kul!! :D Vi tog massor av mer fotton men jah orkar inte ladda upp alla. xD <3
 
Jah fick precis veta att det e mina föreldrars bröllopsdag idag, så ett STORT GRATTIS till er. <3<3<3<3<3
Jag o pappa ska snart åka till affären o köpa fina blommor till mamma. :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: