Carros lilla liv :D

Life is like a box of chocolates... you never knew what you get. (◕‿-)

It's fridaynight!!! :D <3

Kategori: Allmänt

Nu sitter på här i min säng och jag är fortfarande i dalarna. :D Jag hade tappat bort kabeln till datorn så den dog o jah kunde inte blogg då men nu har jag hittat kabelen igen så nu kan det bloggas igen. :3
I måndags (25 juni) började jag måla lite i deras vinkällare i vitt. :D
I tisdags (26 juni) vortsatte jag att måla i vinkällaren. Den blev oxå klar samma dag. :D Så nu har jah tjärnat massa pengar. xD <3 Men jag får inte förns imorgon. :D Björn (typ min morbror tror jah xD) fyllde oxå år då, han fyllde något runt 45 iallafall. :D <3 Grattis pårej. :) Vi åt god tårta för att fira.
I onsdags (27 juni) började jag måla på grunden på deras hus. Det blir svart o fint. :D Vi åt SUSHI till lunchen. :D (Jag ÄLSKAR sushi!!! :D) Senare på dagen runt kl. 5 åkte vi till kupolen som ligger i Borlänge. För de som inte vet så är kupolen en galleria. :D <3
 
<---- Så ser den ut. ^^
I tosdags (28 juni) fyllde min mamma år o de firade vi med tårta even om hon själv inte var med. :D <3 Grattis pårej. :) Jag fortsatte oxå att måla på grunden. :D Det gick väldigt bra tycker jag. ^^
I dag... jag har redan skrivit lite om vad som hänt men jag ska berätta litte till. Till lunchen idag åt vi pannkakor, pizza och grönsakssallad. (Det tycker jag är en fin blandning av mat) xD Sen gick vi på stan o kollade på något som heter FreeWeelers. Det är en åkande utställning med gammla fina bilar som åkte runt lite här o där i Ludvika bara för att visa upp sina bilar. :D Det fanns många fina bilar. :D Allt från en gammal gammal bubbla till en ny o fin corvette. :D Sen gick vi på ett litet men stort tivoli. Det var kul där bara de att jah ville åka de största sakerna som moster kallar för "farliga" men jag hade ingen att åka med så jag struntade i det o drog i ett sånt där roligt snöre istället o då vann jag en söt liten nalle. :D <3
Sen gick vi hem o då kom Eriks moster hit. :D Erik är min lilla kusin som ska fylla 3 år i november tror jag. :3^^
Imorgon kommer släkten hit på 87årskalas för min lillasyster som ska fylla 6år, min mamma som fyllt 36 år och Björn som fyllt 45 år och tillsammans så blir det 87år. :D Imorgon åker jag oxå hem till vårt hus igen! :DD<3
En sista sak innan jag slutar med detta inlägg. :D Idag fyller apple 5 år! :D Grattis på er!! c:
GOKVÄLL///Carro :D <3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: