Carros lilla liv :D

Life is like a box of chocolates... you never knew what you get. (◕‿-)

Är I Dalarna :D

Kategori: Allmänt

Japp, nu är jag i Ludvika i Dalarna. Jag kom hitt typ kl. 12.00. Jag e hos min moster o hennes familj. :D Jag ska vara här med dom hela veckan utan resten av familjen. :3 <3
Jag e här för att jobba till mig pengar men vi har oxå haft det jätte kul.
Det har regnat nästan hela dagen så jah har inte gjort nått av mina jobb än eftersom de e utomhus... xD <3
Det kommer bli såååå kul. :D
Idag åt vi klyftpotatis med såsigt kött, de var jätte gott. :D <3
 
En lite weird sak som hände nyss... när jah skulle logga in på bloggen stog det ungefär såhär: En ko har smitit in i "de här". Kom tillbaks om en liten stund, då kanske kon har gått tillbaka till sin hage igen.
Det stog såklart inte så som jah skrev men det var nått med en ko, en hage och massor av problem. x3 <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: