Carros lilla liv :D

Life is like a box of chocolates... you never knew what you get. (◕‿-)

Heeeeeeeeej!!!! :D <3

Kategori: Allmänt

Jag tänkte starta en egen blogg idag så här e den. Jag tänkte börja nu direkt med nya inlägg o gjejer :D
Just nu sitter jag här hemma i min säng o tänker på många konstiga saker o så lysnar jag på lite musik oxå. Jag lysnar på Waterline med Jedward just nu. Jag gillar inte den så mkt men jag e ju jag o då blir de så. xD
Så snart jag har bloggat klart ska jag gå in på sidan KaraokeParty.com.
Det e en rolig sida där man sjunger karaoke.
Det var ju inte speciellt svårt att gissa men iallafall. xD <3<3<3
Efter det ska jag nog åka in till stan för att köpa tyger med resten av familjen :D
Nu tycker jag att jag har skrivit klart för stunden så här e en bild på mig med dagens outfitt :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: