Carros lilla liv :D

Life is like a box of chocolates... you never knew what you get. (◕‿-)

Cupcakes!!!!! :D

Kategori: Allmänt

Nu har jag bakat cupcakes. :D Jag har ingen bild på just dom men jag här e en bild på kokboken som jag tog receptet från: En väldigt bra kokbok tycker jag. Det finns mkt goda saker man kan baka i den. :3 <3
Och de som jag bakade blev ungefär att se ut som de på kokbokens framsida. :D
De smakade jääääätte gott!!! :D <3333 Min lillasyster åt oxå en men jah kommer inte ihåg om hon tyckte om dom elr inte... :D Men jag hoppas att hon gillade dom. ^^ <3 Jag gillar när andra gillar saker jah gör. xD <3
De där fick mej att låta som ett litet ego men det e sanningen... asså inte att jag e ego utan att jah gillar när andra gillar o jaa, resten av den meningen har jah ju redan skrivit så jah orkar inte skriva den igen. xD <3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: