Carros lilla liv :D

Life is like a box of chocolates... you never knew what you get. (◕‿-)

Glass o annat :D

Kategori: Allmänt

Jag sitter här hemma i soffan o tittar på den tråkiga TVn o äret goood jordgubbsglass med kex. :D
 Det kanske låter som en lite konstig bandning men, så e de. xD <3

Jag hann inte blogga så mkt igår så ja berättar lite om de nu. :)
Ja a, det kanske inte hände så mkt igår men ok.
En kompis kom till mej o jag fick en väldigt tidig födelsedagspressent... det var en kigurumi. :D Jag kanske kan lägga upp en bild på den lite senare om det inte går nu... xD <3

Det gick inte nu... :/ <3
Annars tror ja inte att de hände ngt mer som var roligt. :D <3<3<3<3

Haha!!! :D
Det tog typ 1 timme att skriva de härinlägget. :D <3
Jag HATAR när min dator e sååååååååå trög o jag som hade tänkt att spela lite karaokeparty sen. :D <3
Aaja, nu ska ja gö de da.. :3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: